Women's UA Perpetual Long-Sleeve Mock

5
Style # 1317321
N/A
Height: Size: Fit: Fitted
Womens UA Perpetual Long-Sleeve Mock
  • Availability: 
Size and Fit Guide
Due to limited quantities, only 1,000 allowed per customer.
The product can't be added to the bag
Height: Size: Fit: Fitted
Women's UA Perpetual Long-Sleeve Mock

Product DNA

The perfect layer for early-morning or late-evening runs. The fabric is super-soft but also very warm, and the mesh panels keep you ventilated.
  • Fitted: Next-to-skin without the squeeze
  • Soft, substantial knit fabric delivers all-day comfort & warmth
  • Material wicks sweat & dries really fast
  • Extended asymmetrical cuffs, for extra wrist & hand coverage, with built-in thumbholes help keep sleeves secure
  • Modern low-profile mock neck
  • Shaped hem provides just the right amount of coverage
  • Reflective details for low-light runs
  • Imported
Share

Review Summary

5 Reviews
4.8
80% of reviewers recommend

Size

Runs small Runs large

Comfort

Min. Max.

Performance

Min. Max.

fitted and just the good amount of cropped

The material is comfortable, the mesh panels are flattering, the sleeves fit tucked at your wrists, only comment is I need one in heatgear as well (it's made in a coldgear fabric, so it's more for running outside in the spring than the gym)

Sitzt perfekt, ist atmungsaktiv und lässt einen richtig gut aussehen :-)!

Ich habe mir das Teil erst einmal in der Größe M bestellt, musste dann jedoch noch einmal die S nachbestellen, da mir einerseits die Ärmel recht lang ausfielen (und ich bin wirklich groß mit 1,78 Metern und habe nicht gerade kurze Extremitäten) und es mir auch am Körper (in der Taille) nicht eng genug saß. Die S passte perfekt. Ich trage das Oberteil nicht zum Laufen, sondern zum Fitness- bzw. Krafttraining und fühle mich beim Training rundherum wohl darin. Nichts kneift, klemmt oder drückt und auch der Wärmeaustausch funktioniert wunderbar. Durch die verlängerten Ärmel habe ich an den Handflächen zusätzlichen Schutz, sollte ich meine Handschuhe einmal nicht tragen (wollen).

Amazing

Amazing quality and fabric. I wanted to buy the purple version as I had already purchased the black one. Please make some more. It should be a staple in the ua collection.

Schönes Oberteil

Also ein bisschen enttäuscht war ich schon. Die Arme liegen leider nicht eng an. Und auch man Bauch ist es zu locker und rutscht bei Inversionen hoch. Trotzdem total schönes Oberteil, besonders, wenn man ein Hemd darunter trägt. Ziehe es also gerne an, obwohl es anders ist, als ich es mir vorgestellt habe. :-) Mag besonders den matten Stoff.

  • null

CALIDAD Y COMODIDAD

LA CALIDAD DE LOS MATERIALES SE NOTA NADA MAS COJERLA. SU DISEÑO ES MUY BONITO Y ES IDEAL PARA REGALAR